TIEDOTE: Maria Flemmich Suominen E’s Your Busineksen advisoriksi
Avidlyn maajohtaja Maria Flemmich Suominen liittyy suomalaisen ohjelmistoyrityksen E’s Your Busineksen joukkoon advisor-roolissa. E’s Your Business on subscription-liiketoimintaan keskittyvä kokonaisvaltainen ohjelmisto, joka mahdollistaa yrityksille toistuvaisveloitteisen palveluliiketoiminnan toteuttamisen.
Pitkän linjan kokemusta
Flemmich Suominen tuo E’sille pitkän linjan kokemusta myynnistä, kansainvälistymisestä, markkinoinnista ja brändityöskentelystä. E’s Your Businekselle on tärkeää luoda tunnistettava ja kestävä brändi Suomen ja Pohjoismaiden parhaana subscription-liiketoiminnan alustana ja Flemmich Suomisen advisor-rooli vahvistaa tätä hyvää kehityssuuntaa.
“Haluan erityisesti mahdollistaa E’sissä kansainvälisen kasvun. Uskon kasvun syntyvän vahvan asiakas- ja liiketoimintaymmärryksen myötä. On tärkeää tuoda asiakkaan tarve keskelle tuotekehitystä ja näen itseni tärkeänä linkkinä tässä asiakasymmärryksessä. E’sin tuote mahdollistaa asiakkuuden laajan hallinnoinnin helposti ja monipuolisen ja joustavan palvelukokemuksen luomisen.”
Potentiaalia kansainväliseksi menestystarinaksi
E’s Your Business on kokonaisvaltainen ratkaisu, joka sopii monelle eri toimialalle. Kokonaisvaltaisuus mahdollistaa sen, etteivät yritykset tarvitse montaa eri ohjelmistoa subscription-liiketoimintansa toteuttamiseen. Ohjelmistolla onnistuu muun muassa laskutuksen automatisointi, raportointi, palvelutuotteiden hallinnointi ja myynti sekä erilaiset digitaaliset, automatisoidut prosessit. Tällä hetkellä E’s on käytössä erityisesti autoalalla huolenpito- ja leasing-sopimuksissa, mutta myös muilla aloilla, kuten esimerkiksi turvapalveluissa.
Tilaustalouden markkina kasvaa jatkuvasti, joten tarvetta E’s Your Busineksen kaltaiselle ohjelmistolle on ja näin ollen E’s tähtää suoraan kansainväliseksi toimijaksi. Yritykset hyötyvät tilaustalous -liiketoimintamallista, sillä tulovirrat ovat ennustettavia ja asiakkaat uskollisia. Myös asiakkaat hyötyvät, sillä tilaustaloudessa asiakas on kaiken tekemisen keskiössä ja saavat tästä johtuen usein myös parempaa asiakaskokemusta.